Установите расширение «Новости Авдеевки - 06236.com.ua» для и читайте городские новости первымиУстановить!

Юстиция информирует


Вирішення в суді проблем, що виникають при примусовому виконанні рішень

 

Головне територіальне управління юстиції у Донецькій області роз’яснює, як вирішити в суді проблеми, що виникають при примусовому виконанні рішень.

Завершальною стадією судового розгляду справ є виконавче провадження, за правилами якого здійснюється примусове виконання рішень суду та інших органів. На стадії виконання рішень можуть виникати певні питання та проблеми, які неможливо вирішити без звернення до суду.

Після початку проведення на території нашої області антитерористичної операції стало актуальним питання отримання дублікатів виконавчих листів замість втрачених. Нашим читачам відомо, що органи державної влади в процесі переміщення з неконтрольованої українською владою території не мали змоги вивезти документацію. В такій же ситуації опинились і відділи державної виконавчої служби, які були вимушені залишити незакінчені виконавчі провадження в Донецьку та інших містах, де органи влади зупинили свої повноваження. А продовжувати вживати заходи з примусового виконання будь-якого рішення неможливо без наявності у державного виконавця виконавчого документа – у випадку рішення суду це виконавчий лист. Тому виникає потреба отримати дублікат виконавчого листа. Із такою заявою необхідно звернутись до суду, який видав виконавчий лист. Якщо виконавчий лист видавав суд, розташований у районі проведення антитерористичної операції, то звертатись необхідно до того суду на підконтрольній території, якому визначена його  підсудність. Наприклад, підсудність Харцизького міського суду передана Добропільському  міськрайонному суду. Знайти інформацію, який суд буде розглядати питання видачі дубліката виконавчого листа, можна на веб-сайті «Судова влада».

Не обійтись без суду і при необхідності виправити помилку, припущену у виконавчому листі. Якщо виконавчий документ не відповідає встановленим вимогам (наприклад, відсутні паспортні дані сторін або такі відомості зазначені невірно, відсутній підпис особи що видала виконавчий документ тощо), то державний виконавець не має можливості прийняти такий виконавчий документ до виконання та відкрити  виконавчого провадження. Для реалізації права стягувача на виконання судового рішення необхідно привести у відповідність до вимог закону  такий виконавчий документ.

   В практиці державних виконавців зустрічаються виконавчі провадження, по яким наступають чи з’являються обставини, що ускладнюють виконання рішення. Наприклад, хвороба боржника або членів його сім’ї, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо. В таких випадках сторона виконавчого провадження, тобто і стягував, і боржник, мають можливість звернутись до суду із заявою про зміну способу і порядку виконання рішення. Взагалі спосіб і порядок виконання судового рушення – це визначена рішенням суду послідовність і зміст вчинення виконавчих дій державним виконавцем. Під зміною способу виконання рішення суду слід розуміти прийняття судом нових заходів для реалізації рішення в разі неможливості його виконання у спосіб, раніше встановлений, без фактичної зміни рішення суду по суті.  

В такому ж порядку розглядаються і питання відстрочення або розстрочення виконання рішення. Суд має змогу відкласти  чи перенести виконання рішення на новий строк, дозволити виконувати рішення не одночасно і в повному обсязі, а частинами і в строки, встановленні наперед.

 

                                                                                                                            Головний спеціаліст відділу контролю за виконанням рішень

            Михайленко Д.О.

 

 


Пане Міністре, вітаю Вас! У мене є пай, який я хочу здати в оренду нашому місцевому фермеру. Прошу детально роз’яснити, як мені поступати і що робити, щоб не стати жертвою обману чи, не приведи Господи, попастися на вудку рейдерів?

Сергій Гапчук


_VAN6796 (2)
Які документи підтверджують право власності на землю?
Щоб передатиземлю в оренду Виповинні мати документ, який підтверджує, що Ви є її власником. Документи, які освідчують право власності на земельну ділянку, можна розділити на 2 групи.

Перша. Документи, видані до 1 січня 2013р.: державний акт на право приватної власності на землю; державний акт на право власності на землю чи державний акт на право власності на земельну ділянку.

Друга. Документи, які видавалися після 1 січня 2013.:свідоцтво про право власності на нерухоме майно чи витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності.

Право постійного користування земельною ділянкою посвідчується державним актом на право постійного користування земельною ділянкою.

При зміні власника право власності на земельну ділянку без зміни її меж та цільового призначення також посвідчується договором купівлі-продажу або свідоцтвом про право на спадщину.

Які вимогиставляться до орендаря?

Другим важливим питаннямє вибір орендаря, з яким Ви у майбутньому підпишете договір оренди.

Відповідно до чинного законодавства орендарями земельних ділянок можуть бути:

-        державні адміністрації всіх рівнів,КабінетМіністрівта уряд Криму вмежах повноважень,визначених законом;

-        сільські, селищні, міські,районнітаобласніради, ВерховнаРадаКриму;

-        громадяни і юридичні особи України,іноземці та особи без громадянства,іноземні юридичні особи,міжнародні об'єднаннята організації, а також іноземні держави.

Між власником та орендарем має бути укладений договір оренди землі, зареєстрований відповідно до діючих на момент укладання законів.

Як має виглядати договір?

Договір укладається у письмовій формі й може бути посвідчений нотаріально. Вінмає містити інформацію про:

-        об'єкт оренди (кадастровий номер, місце розташування, розмір земельної ділянки);

-        строк дії договору оренди;

-        орендну плату (розмір, індексація, спосіб та умови розрахунків, строків, порядку її внесення і перегляду, відповідальність за несплату).

Строк дії договору для ділянок сільськогосподарського призначення – від 7 до 50 років.

Розмір щорічної орендної плати встановлюється за згодою сторін, але не може бути меншим за3% вартості земельної ділянки.

Зазгодоюсторін у договорі оренди землі можуть зазначатися й інші умови.

Що робити, якщо кадастровий номер не вказаний?

Необхідно звернутися до спеціалізованого підприємства щодо виготовлення технічної документації із землеустрою.

Після цього треба пройти реєстрацію в регіональному підрозділі Держгеокадастру та зареєструвати право власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Чи можна змінити умови договору чи розірвати його?

Зміна умов договору оренди земліздійснюється за взаємною згодою сторін або у судовому порядку.

Договір може бути розірваний за згодою сторін або ж на вимогу однієї із сторін за рішенням суду.

Розірвання договору оренди землі в односторонньому порядку не допускається, окрім випадків, коли така можливість прописана усамому договорі.

Після підписання договору земля одразу переходить у користування орендаря?

Ні, підписання договору є необхідною, але не достатньою умовою для того, щоб повноцінно вступити в права користування орендованою ділянкою.Право оренди земельної ділянки виникає з моменту державної реєстрації оренди земельної ділянки.

Куди звернутися, щоб провести реєстрацію договору оренди?

Провести державну реєстрацію права оренди земельної ділянки можебудь-який суб’єктдержреєстрації: виконавчі органи сільських, селищних та міських рад; нотаріуси; центри надання адміністративних послуг; іншіакредитовані суб'єкти.

Скільки коштує така процедура?

Держава чітко визначає вартість послуги з реєстрації договорів оренди в залежності від строку, за який буде реєстраторами проведено цю процедуру.

Вартість змінюється від 0,05 прожиткового мінімуму за реєстрацію протягом 5 робочих днів до 2,5 прожиткових мінімумів за термінову реєстрацію впродовж 2 години.

Де отримати додаткову консультацію з цих питань?

(0626) 44 24 81

Відділ розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії

з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації

Головного територіального управління юстиції у Донецькій області

 

 

 

Оскарження дій державного виконавця в судовому порядку

 

Головне територіальне управління юстиції у Донецькій області роз’яснює, як учасники виконавчого провадження можуть оскаржити дії державного виконавця в судому порядку.

         Завершальною стадією судового розгляду справ є виконавче провадження, за правилами якого здійснюється примусове виконання рішень суду та інших органів. Якщо учасники виконавчого провадження вважають, що діями чи рішеннями державного виконавця в його перебігу порушуються їх права та законні інтереси, вони мають право оскаржити дії такого державного виконавця в суді. Наведемо певні приклади.

         Перша стадія виконавчого провадження – це прийняття виконавчого документу, наприклад, виконавчого листа, виданого судом, до виконання. Якщо державний виконавець з’ясує наявність перешкод для примусового виконання рішення, то він має повернути стягувачу виконавчий документ без прийняття до виконання і надіслати відповідне повідомлення. Такими перешкодами може бути, наприклад, пропуск строку для пред’явлення виконавчого документу, визнання боржника банкрутом, пред’явлення виконавчого документа не за місцем виконання рішення тощо. У разі,  якщо стягувач не згоден з  поверненням виконавчого документу без прийняття до виконання, існує можливість звернутись до суду з оскарженням таких дій державного виконавця.

Аналогічні правила стосуються і інших дій державного виконавця: зупинення або відкладення виконавчих дій, закінчення виконавчого провадження, визначення вартості майна боржника, на яке звернено стягнення тощо.

Законом «Про виконавче провадження» передбачені певні дії державного виконавця, вплинути на результат яких можливо взагалі лише в судовому порядку.

         Одним із дієвих заходів примусового виконання, який може привести до реального виконання рішення, залишається накладення арешту на майно боржника та оголошення заборони на його відчуження. Тому цілком зрозуміло, що закон утруднює  процедуру зняття арешту з майна, якщо він вже був застосований державним виконавцем.  Право зняти арешт з майна боржника, коли рішення ще не виконане у повному обсязі, надане начальнику відділу державної виконавчої служби лише у випадку виявлення порушення порядку накладення такого арешту, встановленого Законом України «Про виконавче провадження». У всіх інших випадках необхідний судовий розгляд.  Так, особа,  яка вважає, що майно, на яке накладено арешт, належить їй, а не боржникові, може звернутися до суду з позовом про визнання права власності на це майно і про зняття з нього арешту.

 

Головний спеціаліст відділу контролю за виконанням рішень

            Михайленко Д.О.



         

Як отримати право на шлюб неповнолітнім?

 

Головне територіальне управління юстиції у Донецькій області роз’яснює, як отримати право на шлюб неповнолітнім.

Стати успішним в сучасному світі не завжди означає мати хорошу машину, велику  квартиру або віднятись по кар’єрних сходах. В успіху будь-якої людини велику роль відіграє сім’я. І в більшості випадків вона стає найціннішим подарунком долі для кожного з нас. Членами нашої родини ми, як правило, дорожимо і прислухаємося до їх порад.

         Право на створення сім’ї має особа, яка досягла шлюбного віку. Саме на підставі шлюбу створюється сім’я  чоловіком та жінкою, які мають намір любити і поважати один одного, спільно проживати,  надавати взаємну допомогу, виховувати дітей, нести спільну відповідальність за їх майбутнє.

         Сімейний кодекс України встановив шлюбний вік для чоловіків та жінок у вісімнадцять років. Вони мають досягти повноліття на день реєстрації шлюбу. Така позиція відповідає Декларації прав людини, прийнятій  Генеральною Асамблеєю ООН 10 грудня 1948 року,  у  статті 16 якої  говориться, що жінки і чоловіки, які досягли повноліття, мають право без будь-яких обмежень за ознакою раси, національності або релігії одружуватися і засновувати родину. При цьому вони мають однакові права на шлюб.

         А що робити, коли перше кохання у 16 років призводить до наміру жити однією сім’єю? Надання права на шлюб особі у віці до 18 років  віднесено до компетенції суду.

До суду може звернутись особа, яка досягла 16 років. Заява про надання права на шлюб не може подаватися представником такої особи (навіть законним представником, тобто батьками чи особами, які їх замінюють).

Суд має задовольнитизаяву,якщо укладення шлюбу відповідатиме інтересам неповнолітньої особи, яка бажає його укласти. Для того, щоб дійти до висновку про те, що ранній шлюб відповідатиме інтересам дитини, суд має отримати  відповідні докази. Судова практика свідчить, що найчастіше такими доказами виступають: фактичне створення сім’ї, народження в такій сім’ї  дитини, вагітність неповнолітньої жінки.

Справу розглядає суд за місцем проживання заявника.

У заяві про надання права на шлюб зазначаються: прізвище, ім’я, по батькові заявника, його місце проживання та засоби зв’язку; прохання надати право на шлюб; відомості про ту особу, з ким планується шлюб; посилання на вік осіб, що бажають створити сім’ю, який не дозволяє це зробити за правилами Сімейного кодексу України; докази , що надання права на шлюб відповідає інтересам неповнолітнього заявника чи заявниці. До заяви додаються копії відповідних документів (свідоцтв про народження, медичних довідок про вагітність тощо). При цьому батьки заявника (неповнолітньої особи, яка бажає укласти шлюб), а також особа, з якою планується укладення шлюбу,  вказуються  у заяві про надання права на шлюб як заінтересовані особи.

Рішенням суду неповнолітній особі надається право на укладення шлюбу не загалом, а саме з конкретною особою, яка чітко зазначається у рішенні суду.  Це означає, що, одержавши право на шлюб з певною особою,  не можна зареєструвати шлюб з іншою. Якщо той, кому надано  право на шлюб з певною особою, забажає зареєструвати шлюб з іншою, йому належить  знову звернутися з заявою до суду. Якщо обидві особи, які мають намір укласти шлюб є неповнолітніми, то в такому випадку кожному із них необхідно подати до суду  окрему заяву про надання права на шлюб.

Для вирішення питання щодо зниження шлюбного віку не вимагається отримання згоди батьками неповнолітніх. Їх згода або, навпаки, заперечення проти реєстрації шлюбу їх неповнолітнім сином або донькою вирішального значення  не має. Проте їх позиція по даному питанню повинна бути з'ясована у судовому процесі. Думка батьків може сприяти встановленню дійсних обставин справи, з'ясуванню відповідності надання цього права інтересам неповнолітнього, оскільки ця відповідність – головний критерій задоволення заяви про надання права на шлюб.

Про те, що таке щасливі сім’ї, написано чимало книг. Життєвий досвід підказує, що  гармонії в сім’ї у більшості випадків досягають ті, хто виважено підходив до її створення.

 

В.о. начальника ГТУ юстиції

у Донецькій області О.В.Павлова

 

Порядок видачі виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань з метою проставлення апостилю

 

Головне територіальне управління юстиції у Донецькій області інформує, що з метою отримання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) для проставлення апостиля слід звертатись до відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації за адресою: м.Краматорськ,бульвар Машинобудівників, будинок 32, кабінет 406.

 

Для отримання виписки з Єдиного державного реєстру з метою проставлення апостилю заявник або представник заявника(уповноважена ним особа) подає наступні документи:

1.Запит про надання виписки з Єдиного державного реєстру встановленої форми (додаток 2 до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5);

2. Документ, що підтверджує внесення плати за надання виписки з Єдиного державного реєстру;

3. Документ про оплату послуги з проставлення апостилю або документ, що підтверджує право на звільнення від оплати послуг з проставлення апостиля. Звертаємо Вашу увагу, що від унесення плати за послугу з проставлення апостиля звільняються інваліди 1-ої  і  2-ої груп, інваліди Великої Вітчизняної війни, громадяни, які належать до першої категорії потерпілих унаслідок Чорнобильської катастрофи та діти-сироти у разі проставляння апостиля на документах, що стосуються безпосередньо цих громадян.

Заявником пред’являється паспорт громадянина України(або тимчасове посвідчення громадянина України, паспортний документ іноземця, посвідчення особи без громадянства, посвідка на постійне або тимчасове проживання).У разі подання запиту представником, додатково подається примірник оригіналу (або нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження та заповнюється анкета з зазначенням необхідних відомостей.

 

Реквізити рахунку для внесення плати за надання відомостей з Єдиного державного реєстру:

Номер рахунку: 31317300741059

Отримувач: Краматорське УК/ м.Краматорськ/ 22012700

Код отримувача (ЄДРПОУ): 37944338

Банк отримувача: ГУ ДКСУ у Донецькій області

Код банку (МФО): 834016

Призначення платежу - за надання виписки  з ЄДР

Розмір оплати: - 80 грн.

 

Реквізити рахунку для внесення плати за послугу з проставлення апостилю:

Банк отримувача: ГУДКСУ у м. Києві

Код банку отримувача: 820019

Одержувач коштів: ГУК у м. Києві

Код отримувача (код за ЄДРПОУ): 37993783

Рахунок отримувача: 33214879700001

Код платежу: 22012500 

Призначення платежу: плата за надання послуг проставлення апостилю.

Розмір оплати: 51 грн. – для фізичних осіб, 85 грн. – для юридичних осіб.

 

Подані документи разом із сформованою випискою передаються відділом державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації до відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації без участі заявника.

Проставлення апостиля, відмова в його проставленні здійснюються у строк до 2 робочих днів. У разі необхідності строк розгляду документів на проставлення апостиля може бути продовжено до 20 робочих днів.

За результатами розгляду заяви та поданих документів для проставлення апостиля відділ державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації інформує заявника, використовуючи контактні дані, зазначені у відповідній заяві.

 

За додатковою інформацією можна звернутись телефонами:               (0626)44-25-00, (0626)41-74-46.

 

Відділ державної реєстрації друкованих

засобів масової інформації та громадських

формувань Управління державної реєстрації 
 у Донецькій області







Захист інтересів учасників виконавчого провадження в суді

 

         Головне територіальне управління юстиції у Донецькій області роз’яснює, як учасники виконавчого провадження можуть захистити свої  інтереси в судовому порядку.

         В нашій державі кожен має право на захист своїх прав та законних інтересів в судовому порядку. Не є винятком із загального правила і процедура примусового виконання рішень. Оскаржити рішення, які приймає державний виконавець, дії, які він вчиняє чи своєчасно не вчиняє, можливо по різному. В  режимі дії Закону України «Про виконавче провадження» скарга направляється начальнику відділу державної виконавчої служби, в якому працює державний виконавець, чи до обласного управління державної виконавчої служби. При застосуванні Закону України «Про звернення громадян» можливе звернення крім перелічених осіб і до керівника обласного управління юстиції. Зазначеними законами встановлені різні вимоги до скарг та різні терміни їх розгляду.

В перебігу виконавчого провадження державний виконавець здійснює цілу низку заходів, виносить постанови, вносить подання, надає розпорядження, вимоги, складає акти та протоколи. Постанови, акти, вимоги є процесуальними документами, виносяться відповідно до вимог Закону України «Про виконавче провадження» та Інструкції з організації примусового виконання рішень. І всі ці дії та рішення можливо оскаржити в судовому порядку,  якщо стороною виконавчого провадження виявлені порушення під час їх складання чи винесення.

Звертаємо увагу на таке  важливе зауваження. Якщо стягувач, тобто особа на користь якої виконується рішення,  має право оскаржувати дії державного виконавця будь-яким чином: до начальника відділу, в якому працює державний виконавець, до керівника органу державної виконавчої служби вищого рівня, то боржник, тобто особа яка повинна виконати рішення,  має право на оскарження виключно в судовому порядку. Важливо відмітити, що розгляд скарги начальником відділу державної виконавчої служби не позбавляє особу права оскаржити дії державного виконавця та інших посадових осіб державної виконавчої служби до суду.

Як визначитись, в який суд звертатись? Якщо виконується  судове рішення, наприклад, рішення суду про стягнення аліментів на утримання неповнолітньої дитини, то рішення та дії державного виконавця оскаржуються в суд, який видав виконавчий документ. Але державні виконавці виконують не лише рішення судів, а і рішення інших органів, наприклад, постанови про стягнення штрафів органів державтоінспекції. Постанови державного виконавця по таким провадженням, як і  постанови державного виконавця про стягнення виконавчого збору, витрат виконавчого провадження, про накладені штрафи,  оскаржуються до  суду за місцем знаходження відділу державної виконавчої служби.

Для звернення до суду необхідно дотриматись встановлених законодавством строків. Позовну заяву  чи скаргу необхідно подати у десятиденний строк з дня, коли учасник виконавчого провадження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав. Можна просити суд поновити строк для подання скарги, але лише у разі наявності поважних причин його пропуску.

Законом встановлені певні вимоги до оформлення скарги та позовної заяви. Звернення до суду повинно містити його найменування, відомості про того, хто звертається до суду: прізвище, ім’я, по батькові, місце мешкання, засоби зв’язку, відомості про державного виконавця,  дії якого оскаржуються, зміст вимог, виклад обставин, якими обґрунтовується припущене на думку сторони виконавчого провадження порушення її прав та законних інтересів з боку державного виконавця.

 

Головний спеціаліст відділу контролю за виконанням рішень
         Михайленко Д.О.

         



ВОЛОДІННЯ ДЕРЖАВНОЮ МОВОЮ – ОБОВ’ЯЗКОВА УМОВА

ПРИЙНЯТТЯ НА ДЕРЖАВНУ СЛУЖБУ

 

1 травня 2017 року набрала чинності норма ст.25 Закону України                       «Про державну службу» регламентуюча необхідність подання особами,                  які бажають прийняти участь у конкурсі на заміщення посад державної служби, до конкурсних комісій посвідчення щодо вільного володіння державною мовою.

Процедура отримання потенційними державними службовцями такого посвідчення визначена Порядком атестації осіб, які претендують на вступ                 на державну службу, щодо вільного володіння державною мовою, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 №301.

Посвідчення можливо отримати шляхом проходження атестації на базі вищих навчальних закладів, які здійснюють підготовку магістрів за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування». Під час атестації встановлюється відповідність володіння державною мовою особою встановленим вимогам.

На території Донецької області  уповноважені на проведення атестації та видання посвідчень щодо вільного володіння державною мовою наступні ВНЗ:

-         Донецький державний університет управління (м. Маріуполь);

-         Маріупольський державний університет (м. Маріуполь);

-         Донецький національний технічний університет (м. Покровськ);

-         Українська інженерно-технічна академія (м. Бахмут);

-         Донецький національний медичний університет (м. Краматорськ);

-         Донбаський інститут техніки та менеджменту (м. Краматорськ).

Звертаємо увагу на той факт, що проходження атестації рівня вільного володіння державною мовою є платною послугою – її ціна варіюється                      від 415 грн. у Маріупольському державному університеті до 1500 грн.                        у Донецькому національному технічному університеті.

Однак, особи, які отримали оцінку «відмінно» за вивчення української мови під час здобуття загальної середньої або вищої освіти, мають право отримати посвідчення щодо вільного володіння державною мовою без проходження атестації на безоплатній основі. Для цього їм необхідно звернутись до одного з уповноважених ВНЗ із заявою та копією відповідного документа про освіту з додатком.

Зазначаємо, що посвідчення діє безстроково – особа, яка не пройшла конкурс, має право звернутись до конкурсної комісії із заявою про повернення посвідчення та подати разом з іншими документами для участі у черговому конкурсі.

Умови проведення атестації, зразки тестових завдань та тем для співбесіди доступні для перегляду на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби та веб-ресурсах вищих навчальних закладів.                     

 

 

Управління персоналу

Головного територіального

управління юстиції у Донецькій області




«Шлюб за добу» в Бахмуті

 

20 квітня 2017 року в місті Бахмуті Донецької області  стартував пілотний проект Міністерства юстиції України «Шлюб за добу».

 

Нагадуємо, що цей проект надає можливість нареченим зареєструвати шлюб у визначені ними строки, без додержання місячного строку, передбаченого Сімейним кодексом України.

 

В місті Бахмуті послугу з організації державної реєстрації шлюбу в рамках пілотного проекту «Шлюбу за добу» надає Комунальне підприємство «Бахмутське бюро технічної інвентаризації», розташоване за адресою: місто Бахмут, вулиця Незалежності, будинок 73, телефон для довідок: (06274)2-19-28.

        

Учасниками пілотного проекту визначені:

- Бахмутський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану, розташований за адресою місто Бахмут, вулиця Незалежності, будинок  62,

контактні телефони : (06274) 4-52-60, 4-52-61;

-                  Бахмутський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану, розташований за адресою: місто Бахмут, вулиця  Василя Першина, будинок 9,  контактний телефон: (06274) 4-63-19.

        

Під час реалізації пілотного проекту у місті Бахмуті зареєстровано 99 шлюбів. При цьому 51 пара наречених прибула для державної реєстрації шлюбу з міст Донецької області, які тимчасово не контролюються українською владою.

Також, даним пілотним проектом скористувались мешканці міст Житомира, Рівного, Харкова, Одеси, Яготина, Дніпра, Краматорська, Лимана, Слов’янська, а також міста Бахмута та Бахмутського району.

         Пілотний проект «Шлюб за добу» діє!

        

 

 

 

Управління державної реєстрації

Головного територіального управління

юстиції у Донецькій області

 

 

 

Юстиція Донеччини протидіє корупції

 

 

Головне територіальне управління юстиції у Донецькій області нагадуєвсім громадянам та представникам громадськості про готовність співпрацюватиз питань виявлення випадків корупції в органах юстиції Донеччини з метою ефективної протидії порушенням антикорупційного законодавства.

Громадяни та громадські об’єднання мають можливість повідомити про випадки вчинення співробітниками органів юстиції Донецької області корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, зателефонувавшина лінію «довіри»за номером (06264) 3-10-13 кожного робочого дня.

Запевняємо, що кожне повідомлення буде невідкладно розглянуто у відповідності до вимог чинного антикорупційного законодавства.

 

 

 

Головний спеціаліст з питань
     запобігання і виявлення корупції                                         
 











 

 



Показывать новый комментарий: внизу / вверху