• Головна
  • ГОЛОВА КОМІТЕТУ РАДИ З ПРОМПОЛІТИКИ ПРОСИТЬ КАБМІН ПРОВЕСТИ НАРАДУ З ПРОБЛЕМ ГМК
17:18, 16 серпня 2016 р.

ГОЛОВА КОМІТЕТУ РАДИ З ПРОМПОЛІТИКИ ПРОСИТЬ КАБМІН ПРОВЕСТИ НАРАДУ З ПРОБЛЕМ ГМК

Відповідний лист направлено на адресу прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана

 Голова комітету Верховної Ради з питань промислової політики і підприємництва Віктор Галасюк звернувся до Кабінету міністрів України про налагодження вантажних залізничних перевезень для підприємств гірничо-

 Як повідомив В.Галасюк на своїй сторінці в Facebook, відповідний лист направлено на адресу прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана у понеділок, 15 серпня, повідомляє Інтерфакс-Україна.

 За його словами, в профільний комітет Ради звернулося об'єднання метпідприємств "Укрметалургпром" (Дніпро) щодо критичної ситуації в ГМК країни через проблеми з перевезенням "Укрзалізницею" сировини для підприємств галузі.

 При цьому наголошується, що метпідприємства, незважаючи на існуючі проблеми, зуміли наростити виробництво в I півріччі поточного року на 10% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, зробивши 12,5 млн тонн сталі. Підприємства галузі змогли зберегти трудові ресурси і наростили зарплату на 19,6%, до 7,604 тис. Грн.

 "Разом з тим, відповідно до експертних прогнозами, обсяги виробництва сталі могли б досягти 15-16 млн тонн, що забезпечило додатково б $ 1,8 млрд додаткових валютних надходжень до державного бюджету, якби не низка перешкод в сфері вантажних перевезень", - констатується в листі глави парламентського комітету.

 Зокрема, вказується на низький рівень перевезень вантажних потягів на ділянці Комиш-Зоря - Волноваха, а також тягового складу і палива. При цьому перевезення здійснюються на шкоду металургійним підприємствам в порівнянні з вантажами для енергокомплексу. Таким чином, метпідприємства змушені працювати в умовах дефіциту сировини і нести додаткові збитки через логістики, недовироблення продукції і недоотримання експортної виручки.

 Глава профільного комітету Верховної Ради просить прем'єр-міністра розглянути питання і дати відповідні доручення "Укрзалізниці", а також провести нараду з проблем ГМК за участю зацікавлених міністерств, відомств і профільних об'єднань і підприємств ГМК.

 Як повідомлялося, "Укрметалургпром" і Федерація металургів України (ФМУ) на початку серпня запропонували уряду оновлений перелік антикризових заходів для вирішення проблем гірничо-металургійного комплексу (ГМК).

 Автори звернення, зокрема, вказували на складнощі з переміщенням вантажів в / з Маріуполя, внаслідок чого меткомбінати працюють не на повну потужність, а Україна втрачає $ 0,5 млрд виручки на рік. Тому необхідно забезпечити на ділянці Пологи - Комиш-Зоря - Волноваха мінімум 16 вантажних поїздів на добу з 1 вересня 2016, мінімум 20 складів - з 1 листопада 2016, мінімум 22 складу - з 1 січня-2017, розробивши проект по розширенню пропускної здатності цієї ділянки мінімум до 26 вантажних потяги і включивши його в фінплан "Укрзалізниці" на 2017 рік. Це сприятиме завантаженню метпідприємств регіону і додатковому надходженню близько $ 1 млрд валютної виручки щорічно.

 Крім того, парламентський комітет з питань транспорту на виїзному засіданні в Маріуполі в червні зажадав від "Укрзалізниці" до 1 листопада забезпечити збільшення пропускної спроможності залізниці на ділянках "Хлібодарівка-Зачатівка" і "Зачатівка-Камиш Зоря" до 27-30 пар поїздів у добу з нинішніх 13 пар для забезпечення безперебійної роботи метпідприємств Маріуполя - "Азовсталі" і ММК ім. Ілліча.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Гройсман #Укрзализныця #Кабмин
live comments feed...