• Главная
  • Крани мостового типу: різновиди та особливості
Новости компаний
18:23, 22 января

Крани мостового типу: різновиди та особливості

Новости компаний

Крани мостового типу широко використовуються на вітчизняних підприємствах – скрізь, де є потреба в підйомі та переміщенні на короткі відстані різних важких вантажів. Їх можна побачити в промислових цехах, майстернях із ремонту різноманітної габаритної техніки, логістичних центрах, складах закритого та відкритого типу тощо.

Мостові крани - https://kzpto.com.ua/uk/mostovi-krani/ можуть піднімати вантажі, переміщати їх по трьох осях координат із великою точністю, і при цьому займають мінімум корисної площі (особливо підвісні моделі). Основним елементом будь-якого крана мостового типу є міст (звідси і назва). Міст із прикріпленим до нього вантажним візком із підйомним пристроєм переміщається по двох паралельних рейках (підкранових коліях), встановлених на висоті, з упорами-обмежувачами на кінцях. За рахунок руху моста по підкранових рейках здійснюється поздовжнє переміщення вантажу.

Пересуваючись уздовж моста, візок забезпечує поперечне переміщення вантажу, а вантажопідіймальний пристрій його піднімає й опускає по вертикальній осі координат. Таким чином, у межах простору, обмеженого підкрановими шляхами і граничною висотою підйому, можливе переміщення вантажу в будь-яку точку.

Основними критеріями при виборі кранів мостового типу є:

  1. Вантажопідйомність. Може бути від 0,5 до 100 і більше тонн.
  2. Висота підйому вантажів. У більшості випадків вона не перевищує 20 метрів, але за потреби може бути і більше.
  3. Ширина прогону. Як правило, не більше 40 метрів. Можливе виготовлення двох - і трьохпрогонних мостових кранів для більш широких робочих майданчиків.
  4. Конструкційні особливості (однобалочні і двобалочні мостові крани).
  5. Спосіб кріплення підкранових шляхів (опорні та підвісні мостові крани).

За способом спирання на підкранові балки такі крани бувають опорними, підвісними, а також козловими. У опорних кранів мости встановлюються і спираються на підкранові рейки зверху, у підвісних кранів – підвішуються до нижніх полиць підкранових балок. У козлових кранів, на відміну від інших видів кранів мостового типу, міст жорстко з'єднується з опорами, які переміщаються по ходових рейках, прокладених на землі.

У двобалочних мостових кранів міст складається зі двох головних балок, кінці яких з'єднані з кінцевими балками. У однобалочних мостових кранів - між кінцевими балками тільки одна прогінна балка. Завдяки другій балці в мосту двобалочні крани мають більшу стійкість і надійність, їх вантажопідйомність практично не обмежена; у той час як їх однобалочні аналоги можуть як правило, піднімати вантажі маса котрих не перевищує 10 тонн.

За типом приводу крани мостового типу бувають ручними і електричними. Ручні моделі приводяться в рух за допомогою механічного приводу, а в якості підйомного механізму комплектуються ручним талем або поліспастом. Їх тоннаж не перевищує 20 тонн. Електричні моделі зазвичай оснащені мотор-редуктором і тельфером - https://kzpto.com.ua/uk/telfer-elektrichnij/ необхідної вантажопідйомності.

Потужна кранова вантажопідйомна техніка з високим тоннажем - це виключно опорні двобалочні електричні мостові крани. Крани невисокого тоннажу (до 10 тонн) можуть бути як підвісними, так і опорними, мати міст із однієї або двох головних балок, ручний або електричний привід. Різні типи вантажозахоплювальних пристроїв - крюкові підвіски, грейфери, електромагніти тощо можуть встановлюватися на кранове мостове обладнання будь-якої потужності та продуктивності.

Більш детальну інформацію про сучасні крани мостового типу можна знайти на сайті провідного українського виробника - Київського заводу підіймально-транспортного обладнання.

КЗПТО в соціальних мережах

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Последние новости
Объявления
live comments feed...